Tłumacz

środa, 4 czerwca 2014

Witaj na świecie - tutorial

Internet pełen jest różnych kartek dla nowo narodzonych dzieci
jest duża liczba digów (jeśli tak odmienia się digi )
Ja zrobiłam swój dig w Wordzie bo najlepiej mi się z nim wtedy pracuje, zarówno z kształtami jak i z kolorem liter bez ściągania dodatkowych programów.

Moja kartka dla maluszka


Jak zrobić taką kartkę?
Przygotowujemy najpierw szablon.
Ja przygotowałam z białego papieru ksero
kwadrat 14,5cm x14,5cm



I mamy szablon z papieru


Szablon przykładamy na bazę kartki, czyli dla mnie był to pasek o długości 
29 cm x 14,5cm,
Złożony na pół dawał kwadrat 14,5 cm x14,5 cm
Przyłożyłam szablon, ale UWAGA
ramiona zostały całe, tylko na szyję wycięłam otwór.
Reszta to Wasza inwencja - jeśli nalepiacie spodenki ogrodniczki to trzeba dopasować taki sam kawałek papieru jak szablon tylko powyżej wycięcia na pachy ściąć pod kątem i skrócić
tak jak to przedstawia gotowa kartka.
Ja spodenki ozdobiłam wycinankami z dziurkacza, poza tym kieszonką do której coś można włożyć bo tylko brzegi są przylepione.
Wewnątrz umieściłam kopertę na życzenia i ewentualnie jakiś "grosik"
a wygląda to tak po rozłożeniu.
Ozdabiamy wg własnego uznania, ja nawet wewnątrz  wkleiłam paski bazowej kartki tak by po postawieniu kartki na stole było widać trochę bazy wewnątrz, ale nie jest to konieczne.




3 komentarze:

Posty nie związane z tematem czy z użyciem wulgarnych słów będą usuwane.